Útfélen, úton

Autózásaink 4 hajtott keréken, de nem csak.

www.fuley.ro

2015 augusztus 30 - szeptember 12: Thassos, Görögország
2015 November 23, Hétfõ

Röpke két és fél hónappal az idei nyaralásunk után itt egy képes visszatekintő a kéthetes kirándulásra. A helyszín újra Thasszosz volt :) Bár előtte elméletben és térképen bejártuk fél Európát, kényelmi okok miatt a választás ismét az ismerős görög szigetre esett - és nem bántuk meg. Három család mentünk (Dakó, Szőcs, Füley), három autóval. A szállásunk ezúttal a Szöcskéék tavalyi szállása lett (Dimitra Matyula apartman), aminek az a különlegessége, hogy közvetlen a parton található. Sokat kirándultunk, a már korábban megismert helyszínek mellett (Kazaviti, Márvány-part, Panagia, Theologos, Kastro) voltunk új helyeken is (az Ypsario-n elsősorban), kipróbáltunk új partszakaszokat is. A két hét hamar elrepült, és a váltás nagyon éles volt: pénteken még óriási tengerparti sziklák közt mászkáltunk, hétfő reggel már kezdődött itthon az iskola és a napközi.

Thassos galéria

Leütés szám: 1264
Kulcsszavak: család, duster, görögország, szöcske.