Útfélen, úton

Autózásaink 4 hajtott keréken, de nem csak.

www.fuley.ro

Három ember, két nap, egy autó
2008 Október 26, Vasárnap

Péntektől vasárnapig tartó túra Botival és Péterrel a Vargyas völgyében és Varságon. Első napi útvonal: Agyagfalva – Vargyas-szoros (itt gyalogtúra esőben) – Szeltersz – Madarasi Hargita majd este 8-kor érkezés a varsági házhoz (150 km).
Szombaton Varság környékén autóztunk (45 km), előbb megkerestük a Mutató nevű kilátót, majd elindultunk a vidék egyik legmagasabb csúcsára (Hegyes-hegy, románul: Varful Ascutit, 1474m), azonban mint itthon kiderült a legmeredekebb oldalról vágtunk neki, és végül nem tudtunk felmenni, egyrészt mert nagyon nehezen volt járható az út (sáros-köves erdei nyom), másrészt mert ránksötétedett (1360 méterről fordultunk vissza).
Vasárnap délelőtt szikrázó napsütésben indultunk haza. Az autó hibátlanul teljesítette a 250 km-es össztávot (ebből igazi offroad, azaz sáros-köves földút, legelő, folyómeder - kb. 100 km).

További dokumentáció a túráról:

Leütés szám: 2215
Kulcsszavak: almási barlang, boti, péter, varság.